سپید و سیاه
سپید و سیاه

برای تازه شدن دیر نیست


تکنولوژی

 

تعداد محدودی از مدل های قدیمی 911 در ایران موجود هستند اما کسی فکرش را نمی کرد 
بعد ده ها سال غیبت، باز هم پای مدل 911 به ایران باز شود اکنون نمایندگی پورشه در ایران
اعلام کرده قصد دارد مدل Carrera S کاربرولت و همچنین کوپه را در کشور عرضه کند.
برادران مارتین
در این مطلب به بررسي موبه مو يا راحت‌تر بگویيم، زير و رو كردن پرونده اتومبيلي كه ذاتاً محبوب جيمزباند است، می پردازیم
هربار که به بازار می رویم از فروشنده ها می خواهیم پرفروش ترین مدل های شان را به ما معرفی کنند. در بازه قیمتی زیر 500 هزار تومان چهار مدل معرفی شده در ادامه می توانند جزو انتخاب های شما باشند.
شركت ژاپني توشيبا از چند تبلت چهار هسته‌يي با پردازنده انويديا تگرا 3 در آمريكا رونمايي كرد.
قرار است لایف بوک ها (Lifebook) در آینده فناوری انقلابی از سوی شرکت فوجیتسو باشند.
از داستان تراژیک حضور آوانته در ایران که بگذریم این خودرو را هرچند نمی توانیم زیبا بنامیم اما باید آن را خودروی خاص بازار 30 میلیون تومانی کشور دانست.
بر اساس شایعات فعلی، آیفون جدید با صفحه نمایشی بزرگتر6 اینچی پردازنده A5x و سیستم‌عامل iOS 6 تابستان آینده از طرف اپل معرفی خواهد شد.
همه مردم حراج یا خرید کالاهای ارزان قیمت را دوست دارند، اما در کل برای چیزی که می‌خرند بهایی پرداخت می‌کنند. اگر معامله‌ای خوب به نظر برسد، احتمالا همین طور خواهد بود.
شركت سيسكو با انتشار يك سند به نامCisco Visual Networking Index چشم‌انداز اينترنت و به طور مشخص آدرس‌هاي IP را در سال 2015 ترسيم‌كرده است.
یكي از نگراني‌هاي كساني كه قصد خريد محصولي جديد در بازار فناوري را دارند، اين است كه چگونه با رشد سريع اين صنعت مقابله كنند و محصولي بگيرند كه براي مدت طولاني‌تري به روز و كارآمد باشد.
شرکت سامسونگ رسما برند جدید خود که مربوط به صفحه نمایش های قابل انعطاف است را معرفی کرد.
از سویی فیس بوک محیطی جذاب و خدماتی متنوع را به رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد و از سوی دیگر اطلاعات شخصی، علایق، روابط دوستی و فعالیت های آنها را برای جلب تبلیغ دهنده ها، سازندگان اپلیکشن ها و فرصت های تجاری که با خود به همراه می آورند، به کار می گیرد.
Xperia S خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتیم به بازار ایران رسید. این گوشی اولین محصول عرضه شده پس از جدایی سونی و اریکسون است و تنها نام شرکت ژاپنی روی آن دیده می شود.
پس از شکست تجاری عرضه CLC-Class، سال گذشته شرکت مرسدس بنز پس از فیس لیفت (تغییر چهره) مدل چهار در C-Class، گونه کاملا جدید کوپه این سری از محصولات خود را معرفی کرد.
زوکربرگ، مدیر فیس بوک، بعد از اعلام خبر افزودن دکمه نپسندیدم در اظهارنظری جسورانه اعلام کرد انتظار می رود در 24 ساعت اول بیش از دو میلیارد بار از این دکمه استفاده شود.
کسی که سهام عمده شرکت اپل را به قیمت تنها 800 دلار فروخت
اکثر ما گوشی‌های تلفن همراهی داشتیم که هیچ شباهتی به گوشی‌های امروزی ندارند. آن زمان کاربران موبایل دغدغه‌های کاربران گوشی‌های هوشمند امروز را نداشتند.
Note را می توان گوشی هوشمندی دانست که به دلیل نمایشگر بزرگ و قدرت پردازش بالا، به طور همزمان می تواند برای کاربر خود نقش تبلت را هم ایفا کند.
معرفی خودرو های وارداتی
صنعت خودروسازی در ایران سابقه‌ای در حدود 5 دهه دارد و در چند سال اخیر توانسته‌ایم درهای بازارهای خودرو منطقه را به روی خود باز کنیم.
وقتی برای کودکان امروزی سوالی پیش می‌آید ابتدا آن را از چه کسی می‌پرسند؟ از پدر و مادر، معلم‌ها یا گوگل؟ مطالعه جدیدی نشان داده است که موتور جست و جوگر گوگل اولین محل مراجعه کودکان برای کسب اطلاعات و یافتن پاسخی برای سوالاتشان است.
گوگل مپز (نقشه گوگل) برای راحت تر کردن کار برای کاربرانش و البته افزایش استفاده از این امکان هر روز قابلیت های جدیدی را به برنامه هایش اضافه می کند. یکی از امکاناتی که به تازگی روی این نرم افزار کار گذاشته شده، اطلاعات ترافیکی است.
گربه‌ها روی درخت زندگی و شکار می کنند. ترکیب قوانین فیزیکی، تکامل و فیزیولوژی بدن این حیوان باعث ‌شده حتی اگر از طبقه سی‌ودوم هم پایین بیفتند، مانند یک چترباز ماهر به زمین برسند و زنده بمانند.
يك خانه چند مازراتي مي‌ارزد؟
يك خانه نو‌ساز 100 متري در محدوده تجريش با امكانات كامل شامل استخر، سونا، جكوزي، آسانسور، كف پاركت و نماي سنگ مي‌تواند مورد معاوضه با يك دستگاه مرسدس بنز CL500 مدل 2011 يا به زودي با يك دستگاه مزراتي كوآتروپورته قرار بگيرد.
اینکه تیم نرم افزاری هر شرکت چگونه و با چه سرعتی روی ارتقا تلفن ها و تبلت ها به جدیدترین نسخه سیستم عامل کار می کنند نکته مهمی است که شاید در انتخاب محصول توسط شما موثر باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






یک شنبه 27 فروردين 1391برچسب:,

  توسط شیدا رحمتی  |
 


گاهي مثل بهار: پر از اميد و طراوتم. گاهي مثل تابستون: کسلم و خسته! گاهي مثل پاييز: پر از رنگم ولي تنها. گاهي مثل زمستون: سردم و بي تفاوت! گاهي مثل تموم فصل ها فقط در حال گذرم و عبور. همين!
sheidarahmati@gmail.com

 

شیدا رحمتی

 

 

 

 

 

RSS 2.0

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1








Pichak go Up

.: Weblog Theme By Blog Skin:.

 

آپلود عکس

خرید اینترنتی

فال حافظ

قالب وبلاگ